SAHİBƏ YUSİF QƏLƏMİNDƏN ÇIXAN FİKİRLƏRƏ ƏDƏBİ TƏHLİL, BƏDİİ YANAŞMA

SAHİBƏ YUSİF QƏLƏMİNDƏN ÇIXAN FİKİRLƏRƏ ƏDƏBİ TƏHLİL, BƏDİİ YANAŞMA Mənə yüksəkdən baxma!
En, yanıma gəl, hərdən.
Təkliyin rəsmin çəkən
İkicəcik rəssam var,
Biri sənsən, biri mən.

Mənə yüksəkdən baxma!
Səni görə bilməkçün,
Mən də azıram orda,
Bədənim yerdə qalır,
Ruhumsa buludlarda.

Mənə yüksəkdən baxma!
Səni yaxşı görmürəm.
Gözlərim bulanıqdı,
Düş otur ürəyimdə,
Qəlbim sənə qayıqdı.

Mənə yüksəkdən baxma!
Gəl toxun saçlarıma.
Titrət könül varımı,
Sənə etiqad edim,
Silim yazdıqlarımı.

Mənə yüksəkdən baxma!
Görüm ki, yanımdasan.
Gəlib çatıb gümanım,
Bu günə xoşbəxt olub,
Keçən dünəni danım.

Mənə yüksəkdən baxma!
Axı kimlər biləcək,
Guya ki, məndə olsan?
Dünyamı dağılacaq,
Bircə gün bəndə olsan?...

Sahibə Yusif.

Sahibə Yusifin bu şeiri incə bir duyğu ilə yazılmış, dərin məna qatları olan əsərdir. Şairin ifadə etdiyi məhəbbət təkcə adi sevgi yox, həm də daxili dünyasında yaşadığı əksiklikləri, bir ehtiyac və bəlkə də itirilən harmoniyanı qaytarmaq arzusu ilə doludur. Bu şeir məhəbbətin qarşısında olan fərqli səviyyələri, öz içindəki ziddiyyətləri və sevgilinin əlçatmazlığını poetik bir dillə ifadə edir.

1. Mütləq Yaxınlıq və İstək:
Şeir boyu təkrarlanan “Mənə yüksəkdən baxma!” ifadəsi, sevgili ilə fiziki və mənəvi yaxınlıq arzusunun vurğusudur. Şair, sevgilidən aşağıdan-yuxarıya olan bu əlaqəni dəyişdirməsini, ona yaxın olmasını istəyir. Bu, sadəcə fiziki mənada deyil, həm də mənəvi baxımdan baş verməli olan bir yaxınlıqdır. Şairin istəyi, sadəcə sevgilinin ona aşağıdan baxmaması deyil, onunla bərabər bir müstəvidə olması, bərabər düşüncə və hisslər paylaşmasıdır.

2. Təkliyin və Uzaqlığın təsviri:
Şeirin ikinci bəndində “Təkliyin rəsmini çəkən ikicəcik rəssam var, biri sənsən, biri mən” ifadəsi, şairin yaşadığı təkliyi iki nəfərlik bir sənət əsəri kimi görməsini simvollaşdırır. Bu cümlə çox dərindir; burada təkliyin iki tərəfdən gələn bir təsir olduğu deyilir. Yəni, həm sevgili, həm də şair özlərini bu təkliyə məhkum ediblər, sanki hər ikisi bu rəsmi çəkirlər, bu təkliyi yaşadırlar.

3. Ruh və Bədən ayrılığı:
Növbəti bəndlərdə “Bədənim yerdə qalır, ruhumsa buludlarda” misraları, şairin fiziki olaraq dünyada qalmasına baxmayaraq, ruhunun artıq başqa bir yerdə, əlçatmaz bir məkanda olduğunu göstərir. Burada sevgilinin əlçatmazlığı, ruhani bir əlaqə və şairin sevgilisinə çatmaqda çətinlik çəkməsi vurğulanır. Sevgiliyə qarşı duyulan bu yüksək ehtiras və təmizlik, şairin ruhunu göylərə qaldırır, amma bədəni, dünyəvi varlığı yerdə qalır. Bu mənada, sevgi həm bir arzu, həm də bir əzab olur.

4. İman və Etiqadın vurğulanması:
Şeirin bir çox yerində sevgiyə qarşı bir iman və etiqad formalaşır. “Düş otur ürəyimdə, qəlbim sənə qayıqdı” və “Sənə etiqad edim, silim yazdıqlarımı” misraları, şairin sevgiliyə dərin etibarını, sevgilinin qəlbində məskən salmasını, bir növ onu həyatın mərkəzinə qoymağını göstərir. Burada sevgiliyə qarşı olan hisslər o qədər güclüdür ki, şair onu öz həyatında bir inanc kimi qəbul edir.

5. Sevgidə Təslimiyyət və Qorxu:
Şeirin son bəndləri isə sevgiyə qarşı bir təslimiyyəti və eyni zamanda şairin içində gizlənən qorxunu göstərir. “Görüm ki, yanımdasan” və “Dünyamı dağılacaq, bircə gün bəndə olsan?” misraları, şairin həm sevgi qarşısında təslim olduğunu, həm də sevgilinin onu tərk etməsindən, onu itirməkdən qorxduğunu göstərir. Şair üçün sevgili yalnız sevgi obyekti deyil, həm də dünyasının mərkəzidir. Əgər o, bir gün yox olsa, şairin bütün dünyası dağılar.

Yekun:
Sahibə Yusifin bu şeiri çoxşaxəli məna daşıyan bir əsərdir. Sevgiliyə olan ehtiyac, təkliyin rəssamı olmaq, ruh-bədən ayrılığı, iman və etiqad, sevgi qarşısında qorxu və təslimiyyət kimi mövzular şairin dilində çox zərif və dərin bir şəkildə ifadə olunub. Hər bir misra, sevgiyə olan möhtəşəm duyğuları ifadə edir və oxucunu bu məhəbbət dünyasına çəkir.


SAKİT MALİKOV,
ZiM.Az



.
Muəllif huquqları qorunur.
Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mutləqdir.
Oxşar xəbərlər:
SAHİBƏ YUSİF (1986)

SAHİBƏ YUSİF (1986)

"NUR OCAĞI", Sumqayıt, Poeziya
Əfsanəvi solmaz çiçək

Əfsanəvi solmaz çiçək

Köşə yazılar
Şairin yeni kitabı çıxıb

Şairin yeni kitabı çıxıb

Yeni nəşrlər
Dənizçi-şair Səxavət Ənvəroğlu hara gedir???

Dənizçi-şair Səxavət Ənvəroğlu hara gedir???

Yeni nəşrlər
USTAD ŞAİR 60-IN SORAĞINDA

USTAD ŞAİR 60-IN SORAĞINDA

"Elm və Təhsil", Təbriklər
Dünyadan gileyli getdi Nəsimi...

Dünyadan gileyli getdi Nəsimi...

"SAZLI-SÖZLÜ BORÇALI", Müsabiqə, Rusiya, Diaspora
Professor MƏDƏD ÇOBANOV:

Professor MƏDƏD ÇOBANOV: "Dahi şairin bə­dii por­­­­­­­­­tireti"

Elmi Məqalələr, Mədəd Çobanov
Şairin müdrükliyi və azadlığı...

Şairin müdrükliyi və azadlığı...

Ədəbi əlaqələr, Bədii Tərcümə, Tiflis, Qarayazı
Ömrün günortasını yaşayan şair

Ömrün günortasını yaşayan şair

Ədəbi əlaqələr
Yunis QARAXANOV:

Yunis QARAXANOV: "ADƏMdən ADAMa dəyişdi Dünya!..."

Müsabiqə, Qarayazı
Poetik duyğuların zərif və səmimi ifadəsi

Poetik duyğuların zərif və səmimi ifadəsi

Humanitar elmlər, Ədəbi tənqid, Bədii Tərcümə
Rauf TAHİROĞLU: Ey dünya, kədərim az olmayıbdı!..

Rauf TAHİROĞLU: Ey dünya, kədərim az olmayıbdı!..

Müsabiqə
İki Vətənin şair övladı

İki Vətənin şair övladı

"Varlıq", Bolus
Xalq şairi  Məmməd Araz:  “Ramiz Abdullayev sevgi, məhəbbət, ülviyyət  axta ...

Xalq şairi Məmməd Araz: “Ramiz Abdullayev sevgi, məhəbbət, ülviyyət axta ...

Ramiz Abdullayev
Rəşad Məcidin özü və sözü və yaxud Gənc yazarların dayağı

Rəşad Məcidin özü və sözü və yaxud Gənc yazarların dayağı

Ədəbi tənqid, Köşə yazılar
Dünyanın şair yükü

Dünyanın şair yükü

Ədəbi tənqid, Darvaz, Arxiv
İliyinə qədər ŞAİR - ZƏLİMXAN YAQUB

İliyinə qədər ŞAİR - ZƏLİMXAN YAQUB

Azərbaycan
TƏBRİK EDİRİK, Məhəmmədəli ARANLI!..

TƏBRİK EDİRİK, Məhəmmədəli ARANLI!..

Regionlar, Poeziya, Təbriklər
Bədirxan Əhmədli:  BUGÜNÜN VƏ GƏLƏCƏYİN POEZİYASI

Bədirxan Əhmədli: BUGÜNÜN VƏ GƏLƏCƏYİN POEZİYASI

Ədəbiyyat, Ədəbiyyatşunaslıq
Ədəbiyyatşünas-alim, Əməkdar müəllim və istedadlı şair Xanəli Kərimli!

Ədəbiyyatşünas-alim, Əməkdar müəllim və istedadlı şair Xanəli Kərimli!

Naxçıvan, Elm
Rəy yazın: